Kas oled läbi mõelnud millega teie ettevõte tegeleb, kes on sihtgrupp ja kuidas teie toode või teenus kliendi elu lihtsamaks teeb?
Aga kas teate milline hakkab olema teie ettevõtte bränd? Kuidas te oma klientideni jõuate ja kuidas nad teid näevad? Koostasime selle artikli, et aidata teil nendele küsimustele vastuseid leida. Palun võtke aega, et see läbi lugeda ja soovime, et saaksite sellest ideid ja abi nende elluviimisel.
Bränding aitab luua suhte ideaalse kliendiga.
Bränding on kõik, mida teie potentsiaalsed kliendid näevad ja millega kokku puutuvad ning mis eristab teid teie konkurentidest.
Teie toode on tõenäoliselt kohandatud teatud tüüpi inimestele. Kes nad siis on?
Mis on nende nimi, vanus ja elukoht? Mis neile meeldib ja mis ei meeldi, mida peaksite veel nende kohta teadma?
Kuidas nad toodet/teenust kasutavad?
Küsimusi on rohkemgi ja see kõik võib olla veidi keeruline, kuid on olemas lihtsad mudelid kuidas nendele vastata ja teha esimesed sammud.
Ettevõtte ja brändi nimi ei pea olema sama ja ühel ettevõttel võib olla mitu brändi. Logo loomiseks on vajalik leida kuldne keskpunkt kasutades:
Brändi nimi - Väärtused ja missioon - Värvid - Disain.
Hääl on teie brändi isikupära.
Toon on see, kuidas te oma isikupära väljendate.
Piirkonnad, kus kasutate oma kaubamärgi värvide häält ja tooni:
LOGO - sotsiaalmeedia - veebisait - kaupluse/kontori sisene disain -
personali vormiriietus - sõidukite disain - esitlusmaterjalid ja tooted.
Füüsilisel tasandil oma brändi ja ettevõtte esindamine.
Kuidas integreerida oma logo esemetel, sõidukitel ja siseruumides aga ka tänavapildis ja hoonetel? Mõtleme korra kastist välja, sest ka konkurendid proovivad samale probleemile lahendust leida.
Suurim viga mida ettevõtjad ja turundajad teevad on see, et nad proovivad ise kõik välja mõelda. Paraku tuleb teadmistest lihtsalt puudu ja see paistab välja. Pindasid mida katta logo ja brändi sümboolikaga on rohkem kui suudate ette kujutada. Sellel on ka kindlad disaini ning psühholoogia reeglid ja valemid, et mitte liialdada või saata kliendile vale signaali.
Mõningad näited esindusmaterjalidest mida soovitame valida disaineri abiga. Kleebised aknale/seinale/põrandale. Kaustad/menüüd, dokumendipõhjad. Logodega tooted. Välistingimustes kasutatavad UV kindlad materjalid- autokleebised, sildid/märgid, plakatid, bannerid, telgid/stendid ja fassaadikleebised hoonetele.