Kuidas jõuda oma klientideni?

Kas oled läbi mõelnud millega teie ettevõte tegeleb, kes on sihtgrupp ja kuidas teie toode või teenus kliendi elu lihtsamaks teeb?
Aga kas teate milline hakkab olema teie ettevõtte bränd? Kuidas te oma klientideni jõuate ja kuidas nad teid näevad? Koostasime selle artikli, et aidata teil nendele küsimustele vastuseid leida. Palun võtke aega, et see läbi lugeda ja soovime, et saaksite sellest ideid ja abi nende elluviimisel.

location street view places map application destination direction buildings

Mis on Bränd ja bränding?

Bränding aitab luua suhte ideaalse kliendiga.

Bränding on kõik, mida teie potentsiaalsed kliendid näevad ja millega kokku puutuvad ning mis eristab teid teie konkurentidest.

Teie toode on tõenäoliselt kohandatud teatud tüüpi inimestele. Kes nad siis on?
Mis on nende nimi, vanus ja elukoht? Mis neile meeldib ja mis ei meeldi, mida peaksite veel nende kohta teadma? 
Kuidas nad toodet/teenust kasutavad?
Küsimusi on rohkemgi ja see kõik võib olla veidi keeruline, kuid on olemas lihtsad mudelid kuidas nendele vastata ja teha esimesed sammud.

Brändi visuaalne kohalolek ehk LOGO

Ettevõtte ja brändi nimi ei pea olema sama ja ühel ettevõttel võib olla mitu brändi. Logo loomiseks on vajalik leida kuldne keskpunkt kasutades:
Brändi nimi  - Väärtused ja missioon - Värvid - Disain.

"Hääl" ja "Toon"

Hääl on teie brändi isikupära.
Toon on see, kuidas te oma isikupära väljendate.
Piirkonnad, kus kasutate oma kaubamärgi värvide häält ja tooni:
LOGO - sotsiaalmeedia - veebisait - kaupluse/kontori sisene disain -
personali vormiriietus - sõidukite disain - esitlusmaterjalid ja tooted.

Sotsiaalmeedia plaan.

Leidke endale sobivad platvormid ja postitamise ajakava.

Kus on teie ideaalsed kliendid? Milliseid platvorme nad kasutavad?
Uurige sarnase suurusega konkurente. 
Kui tihti nad postitavad? Mis tüüpi sisu näib tekitavat neile palju suhtlust?

Koostage oma uudiskiri

Uudiskiri on mõeldud rohkem pühendunud klientidele. 
Teil on nende e-posti aadressid. Andke neile teada oma tegemistest, kuid ärge kuritarvitage nende usaldust.

Sotsiaalmeedia ja uudiskiri on kõige olulisemad turunduskanalid, sest nad ei tunne riigipiire ja on iga inimesega alati kaasas nende nutiseadmes. Kas teil on huvi oma toodet/teenust pakkuda ka rahvusvaheliselt? 

Võrreldes erinevate reklaamikanalite tasuvuspunkte, siis sotsiaalmeedia ja uudiskiri ületab kõiki mitmekordselt. 

rating _ review, not found, missing, error, ratings, document.svg

Esindusmaterjalid

Füüsilisel tasandil oma brändi ja ettevõtte esindamine.

Kuidas integreerida oma logo esemetel, sõidukitel ja siseruumides aga ka tänavapildis ja hoonetel? Mõtleme korra kastist välja, sest ka konkurendid proovivad samale probleemile lahendust leida.

Suurim viga mida ettevõtjad ja turundajad teevad on see, et nad proovivad ise kõik välja mõelda. Paraku tuleb teadmistest lihtsalt puudu ja see paistab välja. Pindasid mida katta logo ja brändi sümboolikaga on rohkem kui suudate ette kujutada. Sellel on ka kindlad disaini ning psühholoogia reeglid ja valemid, et mitte liialdada või saata kliendile vale signaali.

Mõningad näited esindusmaterjalidest mida soovitame valida disaineri abiga. Kleebised aknale/seinale/põrandale. Kaustad/menüüd, dokumendipõhjad. Logodega tooted. Välistingimustes kasutatavad UV kindlad materjalid- autokleebised, sildid/märgid, plakatid, bannerid, telgid/stendid ja fassaadikleebised hoonetele.

Veebisait

See on suur teema, sest siin saavad kõik eelpool mainitud elemendid kokku ja klient vaatab teile esimest korda otsa tõsise pilguga. Teil ei ole end võimalik peita sotsiaalmeedia lehekülje taha ega e-maili keskkonna lõputute ridade vahele.
Klient võttis vaevaks teie lehte külastada ja ta soovib teiega otsekontakti luua.

Värvid, fondid, logo, hääl ja muud kaubamärgiga seotud aspektid tuleb enne selgeks saada. Kõike seda tuleb kasutada, et teie veebisait näeks ühtne välja ja esindaks teid hästi.

Veebisaidi loomise maailm on suur ja valikuid on lõputu hulk. Alustades ise nokitsemisest kuni täisteenuslahenduseni välja. Palun olge ettevaatlikud, sest veebsaidi loomine võib osutuda ülimalt kalliks ja aeganõudvaks. Mõelge see teema enda jaoks rahulikult läbi, sest iga ettevõte ei vaja veebilehte, kuid kui see juba teha, siis hästi.

Rusikareeglid veebisaidi otsuste tegemisel.

"Landing page" - Lihtne, ilus ja funktsionaale lehekülg, mis annab kliendile ülevaate teie tegemistest. Teostamise ajakulu 7-14 päeva.
Tellimuse peale valmistatud lehekülg agentuurist - Põhjalik ülevaade teie ettevõttest. Üksikasjalikult kategoriseeritud tooted/teenused, artiklid, firma asutamislugu ja blogi. Teostamise ajakulu 2-3 kuud.
Veebipood - Samuti põhjalik tööriist millel lisaks eelmainitule ka üksikasjalik tellimise võimekus ja tausta protsessid, mis tellimisega seonduvad, nagu näiteks laoseis ja logistika. Teostamise ajakulu 2-3 kuud.
web development _ website, webpage, browser, sign, signage, write, confirm, approve.svg