Sotsiaalmeedia on praktiliselt iga inimese igapäevaelus suur osa, eriti praegusel ajal. Enamus inimesi kasutavad sotsiaalmeediat ja nüüd on õige hetk kasutada seda oma ettevõtte abistamiseks.
Sotsiaalmeedia suurendab teie nähtavust potentsiaalsetele tarbijatele ja klientidele, kes ei pruugi teada, kes te olete või mida teie ettevõte teeb.
Võite kasutada sotsiaalmeediat et näidata, mille eest teie ja teie ettevõte seisate, ning näidata, et olete usaldusväärne ja ligipääsetav.
Sotsiaalmeedia kontode omamine annab lisaks veebisaidile kordades rohkem vabadust.
Kas teate millega teie konkurendid tegelevad?
Igal ettevõttel konkurendid ja teie kliendid teavad täpselt, kes on teie rivaalid. Ole neist sammu jagu ees. Saad näiteks tutvuda nende tarbijate kaebustega, mis aitavad teil oma ettevõtet ja kaubamärki paremaks muuta.
Kõigepealt on vaja välja selgitada kes on päriselt teie konkurendid. Nad on sama suured ettevõtted nagu teie oma. Kas nad tegelevad täpselt samal tegevusalal mis teiegi? Millisest küljest nad head on: Kvaliteet, hind või teenindus? Kui ettevõte on kõiges kolmes küljes väga hea, siis tänapäeva ärimaastikul pole võimalik kasumlikult majandada.
Turuliidrid ei ole otseselt teie konkurendid, sest nad on tõenäoliselt liiga suured. Turuliidritel tuleb samuti sima peal hoida, kuid nendega end võrrelda ei tasu, sest ressursi maht on hoopis teine ja teil ei pruugi olla samasuguseid võimalusi oma visiooni ellu viia.
Nimetasime hulga põhjuseid, miks sotsiaalmeedia on teie ettevõtte jaoks tarbijalojaalsuse, kaasamise ja kasvu seisukohalt kriitilise tähtsusega. Te ei pea kõiki platvorme korraga kasutama, saate neid lisada tasapisi ühekaupa.
Kõige lihtsam on vaadelda sotsiaalmeedia kontosid ettevõtete visiitkaartidena.
Sotsiaalmeedia käsitlemine võib mõnikord olla keeruline, nii et kellegi palkamine, kes teid nende kohustuste täitmisel aitaks, võib olla kergenduseks.
Kas teadsid, et ettevõtte sotsiaalmeedia kontode haldamine võib aega võtta kuni 20 tundi nädalas?