Igal ettevõtjal on ühine probleem: ettevõtet on kõigepealt raske käima lükata ja hiljem edasi arendada.
Kuigi õitsengu saavutamiseks on ülioluline luua uut äri ja laiendada oma tarbijabaasi, ei juhtu see kiiresti. Vaja on tõhusat planeerimist, strateegiat ja soovi olla loominguline.
Kas müük ei kajasta teie visiooni?
Sellisel juhul kaaluge mõnda neist kümnest läbiproovitud strateegiast, et hoida oma ettevõtet kasvamas.
Küsige ausat tagasisidet, kas kord kvartalis korraldatava küsitluse, kasutajate hinnangute või otseste klienditeeninduse vestluste kaudu.
Kuigi teie tarbijabaasi otsene panus on ülioluline, peate jälgima ka turgu ja konkurente.
Kui soovite oma ettevõtet laiendada, võib teie praeguste klientide kvaliteetne klienditeenindus kannatada. Kui kohtlete oma praegusi kliente hästi, postitavad nad tõenäolisemalt positiivseid hinnanguid, soovitavad teid oma sõpradele ja loomulikult ostavad nad teie käest uuesti. Suurendage praeguste klientide väärtust oma ettevõttele.
On naturaalne, et proovite laienemisvõimalusi otsides kohe uusi tarbijaid hankida, aga kuidas on lood teie praegustega?
Katsetage teenustasude tõstmist uute funktsioonide, praktiliste juhiste või muude asjade eest, mida teie kliendid väga hindavad. Parendused, mida teete olemasolevate tarbijate väärtuse tõstmiseks, võivad olla hüppelauaks uute klientide ligimeelitamiseks.
See hõlmab teabe pakkumist, veebiseminaride korraldamist, uurimisprojektide läbiviimist ja isegi küsimuste ja vastuste seansside korraldamist teie sotsiaalmeedia platvormide kaudu. Leidke viise oma teadmiste jagamiseks ja tutvustage neid tasuta võimalusena õppida ja end täiustada.
Kui korraldate üritusi või annate juurdepääsu info allalaadimisele, koguge kindlasti kontaktandmed või lisage veebilink oma pakutavale tootele/teenusele.
Oma kogukonnale tagasi andmine ja sotsiaalselt vastutustundlik olemine on suurepärased viisid oma brändi ülesehitamiseks ja ettevõtte tõekspidamiste demonstreerimiseks. Sponsoreerige või annetage organisatsioonidele, pakkuge väärt eesmärkidel tasuta tooteid või teenuseid või korraldage oma piirkonnas erinevaid tegevusi. Suuremate muutuste juhtimiseks võite isegi kaaluda koostööd teiste ettevõtetega, kellel on sarnased heategevuslikud eesmärgid.
Lisaks panustamisele ja sponsoreerimisele võite julgustada ka sotsiaalselt vastutustundlikke ettevõtte tavasid. Ettevõtte sotsiaalne vastutus jaguneb traditsiooniliselt nelja kategooriasse: keskkonna-, heategevus-, eetiline ja majanduslik vastutus.
Sobivate suhete loomine ja oma äriringkonna tundmine on teie ettevõtte laiendamise olulised osad.
Võtke aega võrgustike loomiseks ja kontaktide loomiseks, mis aitavad teie ettevõttel kasvada.
Tugev võrgustik võib tuua kaasa uusi kliente, koostööpartnereid, töötajaid ja isegi investoreid.
Oluline on hoida silma peal uuendustel ja trendidel
Ettevõtete praktika kogu maailmas on läbi aegade näidanud vaheldumisi kasvuperioode ja stagnatsiooniperioode. Idee on pidevalt otsida uusi kasvuvõimalusi ning mitte karta olla uuendusmeelne ja teha väikesemahulisi katsetusi. Siiski pidage meeles eesmärke ja mõõdetavaid tulemusi, et vältida võimalike edusammude muutmist suureks veaks.
Kui te pole kindel, kas on õige aeg võtta kasutusele mõnda neist nimetatud kasvu võimalustest, vaadake oma ettevõtte strateegia ja prognoosid uuesti üle. See aitab teil kindlaks teha, kas teie ettepanek on teostatav ja kas teie ettevõte suudab lühiajaliselt hallata võimalikke kulutusi või negatiivset rahavoogu.