10 tõestatud strateegiat oma ettevõtte kasvatamiseks.

Igal ettevõtjal on ühine probleem: ettevõtet on kõigepealt raske käima lükata ja hiljem edasi arendada.
Kuigi õitsengu saavutamiseks on ülioluline luua uut äri ja laiendada oma tarbijabaasi, ei juhtu see kiiresti. Vaja on tõhusat planeerimist, strateegiat ja soovi olla loominguline.
Kas müük ei kajasta teie visiooni?
Sellisel juhul kaaluge mõnda neist kümnest läbiproovitud strateegiast, et hoida oma ettevõtet kasvamas.

search, find, magnifier, document, paper, page.svg

Suhtlus, teenindus ja väärtus

1 - Suhelge oma kaasatud tarbijaskonnaga

Küsige ausat tagasisidet, kas kord kvartalis korraldatava küsitluse, kasutajate hinnangute või otseste klienditeeninduse vestluste kaudu.
Kuigi teie tarbijabaasi otsene panus on ülioluline, peate jälgima ka turgu ja konkurente.

2 - Klienditeenindus

Kui soovite oma ettevõtet laiendada, võib teie praeguste klientide kvaliteetne klienditeenindus kannatada. Kui kohtlete oma praegusi kliente hästi, postitavad nad tõenäolisemalt positiivseid hinnanguid, soovitavad teid oma sõpradele ja loomulikult ostavad nad teie käest uuesti. Suurendage praeguste klientide väärtust oma ettevõttele.
On naturaalne, et proovite laienemisvõimalusi otsides kohe uusi tarbijaid hankida, aga kuidas on lood teie praegustega?

3 - Uurige võimalusi oma klientide väärtuse tõstmiseks.

Katsetage teenustasude tõstmist uute funktsioonide, praktiliste juhiste või muude asjade eest, mida teie kliendid väga hindavad. Parendused, mida teete olemasolevate tarbijate väärtuse tõstmiseks, võivad olla hüppelauaks uute klientide ligimeelitamiseks.

delivery logistics order deliver around the world worldwide international global

Sotsiaalmeedia ja õige meeskond

4 - Kasutage sotsiaalmeediat.

Sotsiaalmeediasse sukeldumine võib olla hirmutav. Kuid see võib olla lihtsalt ettevõtte profiili registreerimine ja uue kliendibaasi loomise alustamine.

Te ei pea iga päev postitama ega isegi hämmastavaid fotosid ja videoid looma, kuid peaksite järgima prognoositavat ajakava, millest teie jälgijad ja ostjad võivad loota. Seejärel on teie kohustus oma jälgijatega aktiivselt ühendust võtta, kommentaare lugeda, sõnumitele vastata ja oma sotsiaalset brändi luua.

Üldiselt on see suurepärane meetod oma klientide suundumuste ja arusaamade tuvastamiseks. Võite isegi proovida omandatud andmete põhjal sotsiaalmeedia reklaame kasutada.

5 - Moodustage oma meeskond.

Kliendibaasi ja müügi suurendamine hõlmab tavaliselt meeskonna laiendamist. Ja nii nagu peate keskenduma silmapaistva klienditeeninduse pakkumisele, peate keskenduma ka teie meeskonnaga liituvate inimeste kvaliteedile. Kogemuste, tausta, arvamuste ja teadmiste poolest erinevad töötajad toovad lauale erinevaid vaatenurki, mida muidu poleks.

Lisaks peaksite uute töötajate otsimisel seadma esikohale oma praeguste töötajate professionaalse kasvu.

See, kuidas te oma töötajaid kohtlete, peegeldab seda, kuidas te oma kliente kohtlete.
Uute töötajate lisamine võib osutuda väga kulukaks, seega kaaluge oluliste teenuste sisse ostmist. Tihtipeale on teenusepakkujad oma segmendis täiesti asendamatud.

Teadmised, kogukond ja võrgustiku loomine

6 - Näidake oma teadmisi

See hõlmab teabe pakkumist, veebiseminaride korraldamist, uurimisprojektide läbiviimist ja isegi küsimuste ja vastuste seansside korraldamist teie sotsiaalmeedia platvormide kaudu. Leidke viise oma teadmiste jagamiseks ja tutvustage neid tasuta võimalusena õppida ja end täiustada.

Kui korraldate üritusi või annate juurdepääsu info allalaadimisele, koguge kindlasti kontaktandmed või lisage veebilink oma pakutavale tootele/teenusele.

7 - Aidake oma kogukonda

Oma kogukonnale tagasi andmine ja sotsiaalselt vastutustundlik olemine on suurepärased viisid oma brändi ülesehitamiseks ja ettevõtte tõekspidamiste demonstreerimiseks. Sponsoreerige või annetage organisatsioonidele, pakkuge väärt eesmärkidel tasuta tooteid või teenuseid või korraldage oma piirkonnas erinevaid tegevusi. Suuremate muutuste juhtimiseks võite isegi kaaluda koostööd teiste ettevõtetega, kellel on sarnased heategevuslikud eesmärgid.

Lisaks panustamisele ja sponsoreerimisele võite julgustada ka sotsiaalselt vastutustundlikke ettevõtte tavasid. Ettevõtte sotsiaalne vastutus jaguneb traditsiooniliselt nelja kategooriasse: keskkonna-, heategevus-, eetiline ja majanduslik vastutus.

8 - Võrgustiku loomine

Sobivate suhete loomine ja oma äriringkonna tundmine on teie ettevõtte laiendamise olulised osad.
Võtke aega võrgustike loomiseks ja kontaktide loomiseks, mis aitavad teie ettevõttel kasvada.
Tugev võrgustik võib tuua kaasa uusi kliente, koostööpartnereid, töötajaid ja isegi investoreid.

Tuluvood ja hindamine

9 - Täiendavad tuluvood

See on suur teema, sest siin saavad kõik eelpool mainitud elemendid kokku ja klient vaatab teile esimest korda otsa tõsise pilguga. Teil ei ole end võimalik peita sotsiaalmeedia lehekülje taha ega e-maili keskkonna lõputute ridade vahele.
Klient võttis vaevaks teie lehte külastada ja ta soovib teiega otsekontakti luua.

10 - Itereeriv hindamine

Seda nimetatakse ka kujundavaks hindamiseks, on kõige tõhusam meetod kasutatava süsteemi tegeliku arendamise tagamiseks.
Ilma selleta võib kasvustrateegia kiiresti muutuda kalliks ideeks, mis hävitab teie ettevõtte.
Seadke oma organisatsioonilised eesmärgid varakult ja ärge kõhelge algatusi lõpetamast või muutmast, kui need ei anna soovitud tulemusi. Veebiseminaride või uute tootesarjade seeria võib lühikese aja jooksul põhjustada kasvu, kuid see võib kiiresti muutuda, kui te ei pööra sellele piisavalt tähelepanu.

location review rating checklist list confirm destination direction

Võimalusi arendamiseks on küllaga

Oluline on hoida silma peal uuendustel ja trendidel

woman, people, person, brochure, newspaper, map, notification, news.svg

Ettevõtete praktika kogu maailmas on läbi aegade näidanud vaheldumisi kasvuperioode ja stagnatsiooniperioode. Idee on pidevalt otsida uusi kasvuvõimalusi ning mitte karta olla uuendusmeelne ja teha väikesemahulisi katsetusi. Siiski pidage meeles eesmärke ja mõõdetavaid tulemusi, et vältida võimalike edusammude muutmist suureks veaks.

graph, chart, analytics, statistics, website, dashboard.svg

Kui te pole kindel, kas on õige aeg võtta kasutusele mõnda neist nimetatud kasvu võimalustest, vaadake oma ettevõtte strateegia ja prognoosid uuesti üle. See aitab teil kindlaks teha, kas teie ettepanek on teostatav ja kas teie ettevõte suudab lühiajaliselt hallata võimalikke kulutusi või negatiivset rahavoogu.